Go' natt

Jag borde väl ha lagt mig för längesen, med tanke på att förra natten knappt innehöll någon sömn alls! Kommer nog somna direkt skulle jag tro! c"j) I morgon  väntar ett berg av disk, lika bra att köra igång när jag vaknar för det ser fan förjävligt ut, ick!

Imorgon har jag tänkt att få fixat en del grejer i alla fall. Jag får väl se hur mycket av det jag hinner! :)

  • Diska bort mycket skit
  • Stöka ner igen eftersom jag är smart och gör frukost efteråt
  • Diska bort lite mindre skit
  • Svänga ihop världens lättaste bröd (som inte ens jag får ett utbrott på)

Äh jag orkar fan inte tänka på det, skulle inte jag lägga mig eller? jävla idiot. Jag får ta o planera resten imorgon om jag nu inte skiter i det, vilket, om jag känner mig själv rätt, troligtvis kommer att inträffa. :o)


Kommentarer
Postat av: Mossan

Kom igen och ta tag i disken bara!

2008-10-05 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0