Så var det dags igen

Imorgon börjar min nästa kurs. Den verkar tyvärr mycket mer tidskrävande än den som avslutades igår med tentan. Jag kommer alltså vara i skolan från 8:15 till 16:30 (!!!) Det är mycket för mig som nu har vant mig vid korta och inte särskilt ansträngande dagar ;). Men det är kanske nu det "riktiga börjar". Jag får väl se, men schemat verkar som sagt inte vara det allra roligaste!

Nää fifan och inte har jag hunnit med allt jag skulle. Diskat lite grann bara, men jag får helt enkelt skylla på att jag sov lite längre idag :o) Men kanske ska jag svänga ihop mitt enkla bröd ändå? Vad ska jag annars ha till frukost imorgon kan man fråga sig. Jag vägrar äta gröt igen, jag har ju förfan inget socker eller annat att ha på = äcklig gröt. Det får nog bli lite bak samtidigt som jag fördriver tiden framför dumburken c"j)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0